انواع کلید هوشمند کولر آبی و کاربرد آن ها
نوشته شده توسط : مدیر

گونه های کلید هوشمند در کولرهای آبی رنگ 

کولرهای آبی‌رنگ یا این که تبخیری ( Evaporative Coolers ) را می توان بخشی از پرکاربردترین و دوست داستنی ترین سیستم های سرمایشی در سراسر عالم و جمهوری اسلامی ایران دانست . این نسل از کولرها به دلیل مکانیسم خنک سازی فراوان معمولی و مقرون به صرفه خویش اکنون بسیاری از استقبال همگانی مردمان و صنعت های را به خویش اختصاص داده اند .

درصورتی که به تاریخچه کولرهای تبخیری خصوصی بزنیم خوا هیم روئت کرد که استعمال از سیستم های خنک سازی تبخیری از قرن ها قبلی برای ما ارثیه است . آسانی این روند سبب شده‌است که از هزاران سال پیش تا کنون تحت عنوان یک تکنولوژی کارآمد مورد افتتاح جهانیان باشد . اگر‌چه که با گذشت زمان , نسل های جدیدی از کولرها , مثل کولرهای اسپلیت و غیره هم وارد بازار گردیده اند البته هنوز نیز رکورد دار مصرف در کشور‌ایران و بخش اعظمی از کشورها کولرهای آبی رنگ می باشند . سرویس کولر آبی مشهد

مکانیسم سعی و خنک سازی این کولرها صحیح شبیه کولرهای کهن است . البته امکانات و سیستم های مکانیکی , الکترومکانیکی و الکترونیکی آنان روز آپ تو دیت در درحال حاضر رویش و ترقی است . اینک , بزرگ تریم عیب کولرهای آبی رنگ معمولی مو جود در بازار سیستم در اختیار گرفتن دمای آن‌ها یا این که همان کلید آن هاست .

در اکثر اوقات کولرهای آبی رنگ مورد استعمال , کلید در اختیار گرفتن کولر مشتمل بر یکسری کلید بی آلایش است که عمدتا عبارتند از کلید پمپ آب و کلید بدور موتور مشتمل بر صرفاً دو بدور تند و نماید که باعث محدودیت در دست گرفتن کولر , دشواری برای یوزرها و اتلاف مصرف انرژی در‌این کولرها شده‌است .

خط مش کاری که برای رویارویی با این محدودیت مطرح شده شده‌است استعمال از کلید هوشمند کولر آبی رنگ است . درین مقاله قصد داریم در خصوص کلید هوشمند کولر آبی رنگ , گونه های آن , طرز همت آن و مزایایی که در اختیار یوزرها قرار میدهد دعوا نماییم .

کلید هوشمند کولر آبی‌رنگ
کلید هوشمند کولر آبی‌رنگ دارنده نمایشگرهای دیجیتال یا این که رنگی بوده و در اشکال مختلفی قابل خریداری است و میتواند موقعیت کولر و نیز چنین سکو حرارت محیط را نمایش دهد . ولی در اکثر وقت ها کلیدهای هوشمند ساخت باطن رتبه حرارت نمایش داده شده در‌این کلیدها سوای در لحاظ تصاحب کردن رطوبت محیط است . لکن قادر است اندکی با دمایی که تن بشر شم می نماید متعدد باشد و نیازمند اضافه کردن سنسور رطوبتی هم میباشد . ولی در موقعیت کلی میتواند سنس قابل قبولی از دمای محیط و تلاش کولر در اختیار استفاده کننده بگذارد .

این کلیدها دارنده قابلیت و امکان تهیه دمایی - هنگامی هستند و میتوانند شایسته ترین گزینش برای ساختمان های مسکونی , اداری و صنعتی باشند . اکنون با اعتنا به مبحث معضل آب و انرژی در دنیا که به یکی‌از مطرح ترین خلل ها جامعه ها توسعه یافته و چه بسا در حال پیش رفت بدل گشته است , نیز چنین با هدفمندسازی یارانه ها در کشورمان و ارتقای بهای انرژی و آب , استعمال از کلیدهای هوشمند میتواند با کاهش مصرف و فایده وری در مصرف انرژی و آب دوچندان دارای اهمیت باشد .

از طرفی علاوه بر این منفعت وری , به کارگیری از کولرهای آبی‌رنگ در بهبود حالت جریان هوای جانور در محیط و ارتقاء شاخص تن درستی کولر تبخیری متبوع هم مفید است . چرا‌که در دست گرفتن رطوبت و دمای ساخت شده بوسیله کولر در محیط می‌تواند بازدارنده جراحت وصال به یوزرها از لحاط بدنی شود . اکثری از مردمان در قبال به کار گیری از کولرهای آبی رنگ و در قبال باد آن یا این که ارتقا بیش تر از حد رطوبت و افت دما معترض می باشند . کلید هوشمند کولر آبی‌رنگ کارکشته خواهد بود این حالت را به شایسته ترین نحو مدیر نماید .

این مدیر می‌تواند نیز به طور هوشمند ( Smart ) یا این که خودکار بر پایه ی دمای ایده آل و طرح ریزی ( Programming ) صورت گیرد و نیز به طور دستی یا این که منوآل توسط استفاده کننده صورت پذیرد . اما در اختیار گرفتن منوآل هم همانند کلیدهای معمولی از روی دستگاه صورت نمی گیرد و می‌تواند علاوه بر خویش کلید , با به کارگیری از ریموت در دست گرفتن یا این که حتی‌د‌ر صورت امکان اتصال کلید هوشمند کولر آبی‌رنگ به کانال Wi - Fi ساختمان , از روش نرم افزار های ویژه ذی‌ربط با به کارگیری از تلفن همراه های هوشمند و تبلت و … انجام گردد .

مزایای کلید هوشمند کولر آبی‌رنگ

با اعتنا به این‌که کلیدهای هوشمند در اختیار گرفتن دما می‌توانند در گونه های و اقسام مختلفی تشکیل‌شده و در بازار مو جود باشند , مزایای گوناگون و فراوانی را می توان برای آنها برشمرد . لکن در‌این مبحث تعدادی از مزایای همگانی کلیدهای هوشمند تیتر می شود که می‌تواند اشکال مختلفی از کلیدها را پشتیبانی کند .

دارنده نمای فیزیکی زیباتر و دیده گیرتر نسبت به کلیدهای معمولی کولر آبی رنگ
دارنده نمایشگرهای دیجیتال یا این که LCD های رنگی
امکان نمایش مجزای دما , ساعت و در بعضی از جور ها رطوبت محیط
دارنده سیستم هوشمند شروع موتور کولر بعداز مرطوب شدن پوشال ها یا این که پدها ( واسط های تبخیری )
دارنده سیستم هوشمند در دست گرفتن دما ( به طور پاره ای یا این که کیفی در یک سختی تعریف شده )
قابلیت و امکان طرح ریزی ( Programmable ) دمایی و هنگامی مبتنی بر نیاز استفاده کننده
امکان نمایش جايگاه حرارت محیط و سختی دمایی تعریف شده برای سیستم به وسیله استفاده کننده
قابلیت و امکان نصب به جای همه کلیدهای کولر آبی رنگ از جمله کلیدهای توکار یا این که روکار
منفعت وری در مصرف انرژی تا 20 الی 40 درصد و کاهش مخارج عملکردی مرتبط با آن
کاهش مصرف آب کولر تبخیری
ارتقا قدمت اثر گذار سیستم سرمایشی
حفاظت از کولر در قبال قطعی جریان برق یا این که نوسانات جریان
مجهز به ریموت در اختیار گرفتن
مجهز به سیستم اتصال به کانال نت ( Wi - Fi ) و تبادل دیتا با تلفن همراه های هوشمند از روش نرم افزار های ویژه
دارنده منوی کاربردی برای انجام گونه های پیکربندی
قابلیت و امکان تهیه خاموشی و عصر تناوب
دارنده دماسنج های دیجیتالی ظریف و کاملاً حیاتی
امکان کارایی به طور اتومات یا این که منوآل
دارنده مبداء تغذیه سوئیچینگ
امکان نصب سوای هیچ مدل ویرایش در سیم کشی ساختمان
قابل تهیه و تنظیم در گونه های و سایزهای متنوع
مجهز به سیستم تهیه و تنظیم نور و بقیه پیکربندی مانیتور ( برای ارتقای رفاه در زمان شبانه روز )
قابلیت و امکان اضافه کردن تعداد بیشتری ریموت در دست گرفتن به سیستم
مجهز به سیستم قفل بچه
دارنده واحد پردازنده قادر
مجهز به باتری بک آپ برای زمان های قطعی جریان برق شهری





:: برچسب‌ها: سرویس کولر آبی , سرویس کولر آبی مشهد , سرویس کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: